- Συντακτική – Εκδοτική Επιτροπή, Περιεχόμενα, Πρόλογος
- Αλεξόπουλος, Σ. Δ., Μάνεσης, Ν., Φιλιππάτου, Δ., Σακελλάρη, Μ., Σηφάκη, Α. (2005). Ανάπτυξη ενός τεστ λεξιλογίου για τους μαθητές της Δ τάξης του Δημοτικού. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 11-24.
- Βασιλόπουλος, Φ. Σ., Κοσμόπουλος, Β. Α., Κωνσταντινίδης, Κ. Γ. (2005). Τα πρόσωπα εν σχέσει τείνουν να μοιράζονται ένα κοινό σημασιολογικό πλαίσιο αναφοράς: Αναλύοντας το σχεσιοδυναμικό πλαίσιο αναφοράς. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 25-36.
- Βεργίδης, Δ., Τουρκάκη, Δ. (2005). Από τα εκπαιδευτικά προγράμματα τι μένει στα σχολεία: Η περίπτωση του προγράμματος Μελίνα μετά την πειραματική εφαρμογή του. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 37-58.
- Δακοπούλου, Α. Α. (2005). Ο θεσμικός μετασχηματισμός των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης: Ώσμωση παγκόσμιου – εθνικού ή το παγκόσμιο πρόσχημα για το εθνικό; Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 59-88.
- Δημάκος, Κ. Ι. (2005). Οικογενειακοί παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επιθετικότητα των μαθητών: Ερευνητικά δεδομένα. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 89-102.
- Ιωαννίδης, Σ. Γ., Γαρυφαλλίδου, Μ. Δ., Βαβουγυιός, Γ. Δ., Γκούτσιας, Ι. Α., Τσιόκανος, Χ. Α. (2005). Οι έννοιες της ακτινοβολίας και της ενέργειας σε φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος: Μία έρευνα σε εξέλιξη με χρήση υπολογιστών. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 103-130.
- Κατσίλλης, Μ. Ι. (2005). Αυτοεκπληρούμενη προφητεία, πολιτιστικό κεφάλαιο και άνισες ευκαιρίες στην εκπαίδευση. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 131-138.
- Karatzia-Stavlioti, E. (2005). Educational effectiveness and educational policy discourse of the UNESCO and the European Union in comparative perspective. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 139-162.
- Κοσμόπουλος, Β. Α., Βασιλόπουλος Φ. Σ. (2005). Προσπάθεια διερεύνησης σχεσιοδυναμικών στοιχείων ψυχολογίας των σημερινών εφήβων. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 163-178.
- Λάμνιας, Κ., Καμαριανός, Ι., Ντακούμης, Β. (2005). Κοινωνιολογική προσέγγιση των μεταβολών που προκαλεί η η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 179-242.
- Λαμπροπούλου, Β., Παντελιάδου, Σ., Μαρκάκης, Ε. (2005). Χαρτογράφηση – Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής: άργησαν μια μέρα… Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 243-262.
- Μοσχόπουλος, Ν. Γ. (2005). Πληροφορίες για τη συμβολή της ελληνικής κοινότητας του Λιβόρνου στον φωτισμό του γένους (18ος-19ος αι.) (Με βάση αρχειακή πηγή). Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 263-270.
- Παναγιωτακόπουλος, Χ., Αλεξόπουλος, Χ., Γούτσος, Χ., Σκαλτσάς, Α., Τάσιος, Δ. (2005). Τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας: Πόσο έτοιμοι είναι οι εκπαιδευτικοί μας να τις εφαρμόσουν στη σχολική πρακτική; Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 271-292.
- Παναγιωτακόπουλος, Χ., Κουστουράκης, Γ. (2005). Η εφαρμογή των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση: Διεθνείς, ευρωπαϊκές και εθνικές εξελίξεις. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 293-312.
- Σπινθουράκη, Ι. Α. (2005). Η διαπολιτισμική προσέγγιση: Ο ρόλος του δασκάλου: Μία πρώτη προσέγγιση για την ανάγκη ανάπτυξης της Αρέθας, 3, 313-320.
- Σταμέλος, Γ., Καρανάτσης, Κ. (2005). Εθνικές συνιστώσες και εκπαίδευση: Σχηματική απόδοση ιστορικής επισκόπησης. Επιστημονική Επετηρίδα Αρέθας, 3, 321-334.