Τίτλος ή περιγραφή | ΕΤΟΣ ΕΝΑΡΞΗΣ | Πλαίσιο Χρηματοδότησης | Ονοματεπώνυμο | Επ.Υπεύθυνος ή Μέλος (Ε.Υ. ή Μ) |
Ανάλυση νοηματικής γλώσσας σε κινητές συσκευές για διερμηνεία με έμφαση σε υπηρεσίες υγείας (HEALTHSIGN) | 2018 | Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)», ΕΣΠΑ 2014 – 2020 | ΑΤΖΑΚΑΣ ΚΛΗΜΗΣ | Μ |
Επικοινωνώ – Ανάπτυξη εφαρμογής για τη μετατροπή της νοηματικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο με χρήση έξυπνων συσκευών | 2018 | Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)», ΕΣΠΑ 2014 – 2020 | ΑΤΖΑΚΑΣ ΚΛΗΜΗΣ | Μ |
Erasmus+. Simple Machines in SCIENCE, TECHNOLOGY, ENGINEERING AND MATHEMATICS | 2018 | ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ | Ε.Υ. | |
Επιστημονικά Υπεύθυνος για την Ελλάδα του έργου SlideWiki σε συνεργασία με το OpenUK. | 2018 | Προκηρύξεις Χωρίς Πλαίσιο | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | Ε.Υ. |
Επιστημονικά Υπεύθυνος και Ιδρυματικός Υπεύθυνος για το έργο «Εκπαίδευση επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ» – Α | 2018 | Το έργο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και Εθνικούς Πόρους | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | Ε.Υ. |
Συμμετοχή στο έργο «Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.» στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑ.Κ.Ε.) για τη Συστάδα «Ειδική Αγωγή». | 2018 | ΕΛΚΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ | Μ |
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus TeachUP με θέματα αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, ευρωπαϊκός πειραματισμός πολιτικής στον τομέα της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, με τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές πεδίου σε 10 χώρες (2018-2020) | 2018 | ΦΤΕΡΝΙΑΤΗ ΑΝΝΑ | Μ | |
Συμμετοχή στην επιστημονική ομάδα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ Gatebull, σε συνεργασία με τέσσερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, με στόχο τη δημιουργία ενός ψηφιακού παιχνιδιού για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού απέναντι σε ευάλωτες κοινωνικές και εθνοτικές ομάδες (2018-2020) | 2018 | ΦΤΕΡΝΙΑΤΗ ΑΝΝΑ | Μ | |
STEMaP ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ STEMachines Contract No 2018-1-IT02-KA201-048443-03 | 2018 | ΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ERASMUS+ | ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΕΩ. | Ε.Υ. |
ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΙΡΑΣΓΕΖΗ | 2018 | Προκηρύξεις Χωρίς Πλαίσιο | ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΕΝΕΤΤΑ ΚΩΝ. | Ε.Υ. |
Π.Μ.Σ.: Επιστήμες της Εκπαίδευσης | 2018 | ΛΟΙΠΑ ΕΘΝΙΚΑ, ΠΜΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟ. | Ε.Υ. |
Π.Μ.Σ.: Πολιτική Ανώτατης Εκπαίδευσης: Θεωρία και Πράξη | 2018 | ΛΟΙΠΑ ΕΘΝΙΚΑ, ΠΜΣ | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣ. | Ε.Υ. |
SOPRA (2018-1-IT02-KA201-048401) Το νεανικό δίλημμα: Κοινωνική ή μη κοινωνική συμπεριφορά? | 2018 | ΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ERASMUS+, Key Action 2 (KA2) – Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Strategic partnerships in the field of education, training and youth | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣ. | Μ |
Πράξη «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές – κύκλος Β’» με θέμα ερευνητικής πρότασης: “Η φοιτητική κινητικότητα Erasmus ως καταλύτης βιογραφικής μετάβασης. Η περίπτωση των φοιτητών και αποφοίτων των ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της Δυτικής Ελλάδας” | 2019 | ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΔΒΜ103/ Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές | ΚΑΜΑΡΙΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Ε.Υ. |
Επιστημονικά Υπεύθυνος του προγράμματος EDUCATOR GRANTS AWARDS 2019 EMEA (“Solving problems with Python”) | 2019 | Google Educator Grants Project | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | Ε.Υ. |
Συμμετοχή στο ερευνητικό έργο «ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+» | 2019 | Ανάθεση του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) | ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ | Μ |
HORIZON 2020: RESPONDING TO THE CHALLENGES-INTEGRATING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY (JCT) | 2019 | Προκηρύξεις Χωρίς Πλαίσιο | ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΑΝΝΑ ΚΟΣ. | Μ |
Erasmus+ Computer-assisted teaching of Sign Language using Computer Vision and Machine Learning | 2020 | χρηματοδοτείται από το ERASMUS + | ΑΤΖΑΚΑΣ ΚΛΗΜΗΣ | Μ |
Αυτόματη Ξενάγηση σε Μουσείο με Χρήση Νοηματικής Γλώσσας,(SignGuide). | 2020 | Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), ΕΣΠΑ 2014 – 2020 | ΑΤΖΑΚΑΣ ΚΛΗΜΗΣ | Μ |
Erasmus+ KA2: Using Collaborative Virtual Environments (CVE) to train teachers how to manage challenging student behavior, VIRTUOUS | 2020 | ΔΗΜΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Ε.Υ. | |
Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους | 2020 | Ε.Π. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση | ΔΗΜΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Μ |
Erasmus+ Computer-assisted teaching of Sign Language using Computer Vision and Machine Learning | 2020 | χρηματοδοτείται από το ERASMUS + | ΔΙΑΚΟΓΙΩΡΓΗ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ | Μ |
Ανάλυση νοηματικής γλώσσας σε κινητές συσκευές για διερμηνεία με έμφαση σε υπηρεσίες υγείας (HEALTHSIGN) | 2020 | Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)», ΕΣΠΑ 2014 – 2020 | ΔΙΑΚΟΓΙΩΡΓΗ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ | Μ |
Πράξη «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές – κύκλος Β’» με θέμα ερευνητικής πρότασης: «Προϋποθέσεις επιτυχούς φοίτησης στο Πανεπιστήμιο: μπαίνοντας στο μυαλό του φοιτητή» | 2020 | Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» | ΚΑΒΑΣΑΚΑΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | Μ |
Επιστημονικά υπεύθυνος του έργου με τίτλο «Υποστήριξη ηλεκτρονικών υποδομών και εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού έργου λόγω του COVID 19» | 2020 | ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, Υποστήριξη ηλεκτρονικών υποδομών και εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού έργου λόγω του COVID-19 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | Ε.Υ. |
Πράξη «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές – κύκλος Β’» με θέμα ερευνητικής πρότασης: «Προϋποθέσεις επιτυχούς φοίτησης στο Πανεπιστήμιο: μπαίνοντας στο μυαλό του φοιτητή» | 2020 | Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | Ε.Υ. |
Συμμετοχή στο Πρόγραμμα Καινοτόμες Παιδαγωγικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία και τη Μάθηση. | 2020 | ΕΛΚΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΤΣΙΧΟΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ | Μ |
Π.Μ.Σ.: Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων, Εξαρτήσεις και Νέες Τεχνολογίες | 2020 | ΛΟΙΠΑ ΕΘΝΙΚΑ, ΠΜΣ | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΙΛ. | Ε.Υ. |
Eramus KA2 – VIRTUOUS- 079205 -Χρησιμοποιώντας Συνεργατικά Εικονικά Περιβάλλοντα (CVE) για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη διαχείριση προκλητικών συμπεριφορών των μαθητών | 2020 | ΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ERASMUS+, Key Action 2 (KA2) – Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Strategic partnerships in the field of education, training and youth | ΔΗΜΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝ. | Μ |
Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους | 2020 | ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ | ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΘΑ. | Μ |
Επιμορφωτικό Πρόγραμμα: Κορονοϊός (SARS-CoV-2)- Προφύλαξη και μέτρα Πρόληψης σε Τουριστικά Καταλύματα, Επιχειρήσεις και Επιχειρήσεις Εστίασης | 2020 | Έργα Παροχής Υπηρεσιών | ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΘΑ. | Ε.Υ. |
Προϋποθέσεις επιτυχούς φοίτησης στο Πανεπιστήμιο: μπαίνοντας στο μυαλό του φοιτητή. | 2020 | ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΔΒΜ103/ Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣ. | Ε.Υ. |
Στήριξη Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πανεπιστημίου Πατρών | 2020 | Προκηρύξεις Χωρίς Πλαίσιο | ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣ. | Ε.Υ. |
RomaMultiLangPrimE::Υποστήριξη της Ένταξης/ενσωμάτωσης των Παιδιών Ρομά μέσω Προγραμματισμών και Πολυτροπικότητας για το Γλωσσικό Μάθημα στην Πρώτη Σχολική Ηλικία | 2020 | ΛΟΙΠΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ERASMUS+, Key Action 2 (KA2) – Cooperation for innovation and the exchange of good practices | ΦΤΕΡΝΙΑΤΗ ΑΝΝΑ ΑΛΕ. | Ε.Υ. |
Ερευνητικά Έργα (2018-2020)vgiannakop2023-01-10T22:47:56+03:00