Πληροφορίες
Όνομα: | Βικτωρία | Βαθμίδα: | ΕΔΙΠ |
Επώνυμο: | Κονιδάρη | Γνωστικό Αντικείμενο: | Γνωστικό αντικείμενο: Αρχές οργάνωσης, διοίκησης και ηγεσίας εκπαιδευτικών οργανισμών: ανθρωπογεωγραφία, ανθεκτικότητα, διαχείριση γνώσης (ΦΕΚ 1620,τ. Β, 21 /4/ 2021). |
Email: | vickonidari@upatras.gr | Ώρες Συνεργασίας: | Δευτέρα 15:00-17:00 Τετάρτη 15:00-17:00 |
Τηλέφωνο: | 2610969781 | Google Scholar: | https://scholar.google.com/citations?user=DyOjYqgAAAAJ&hl=en |
Η Κονιδάρη Βικτωρία είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aix-Marseille I από το 2008 με θέμα τη διαχείριση ποιότητας σχολικών μονάδων. Ολοκλήρωσε τη Μεταδιδακτορική της διατριβή πάνω στην ανθρωπογεωγραφία της εκπαιδευτικής μειονεξίας και τη διάχυση εκπαιδευτικής πολιτικής με υποτροφία Marie Sklodowska Curie χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα (τίτλος ερευνητικού προγράμματος: Re–mapping, αριθμός προγράμματος 750405, http://remapping.upatras.gr).
Η Κονιδάρη Βικτωρία διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης, είτε από τη θέση του εκπαιδευτικού είτε από τη θέση στελέχους ως διευθύντρια σχολικής μονάδας. Αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο διδάσκει τα μαθήματα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Ανθρωπογεωγραφία Εκπαιδευτικών Μονάδων στο τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής εργασίας (ΤΕΠΕΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο εργάζεται ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο διαδοχικά στα μεταπτυχιακά προγράμματα που αφορούν στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας, στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και στην εκπαίδευση ενηλίκων από το 2008 ως σήμερα. Επίσης, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA-HEP του τμήματος ΤΕΠΕΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, διδάσκει: Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα και Ιστορία της Γνώσης.
Τέλος, έχει εργασθεί ως επιμορφώτρια, επιστημονική συνεργάτιδα και συγγραφέας θεμάτων σε ερευνητικά προγράμματα ΕΣΠΑ και Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ του Α.Π.Θ. που αφορούσαν στις διαβαθμισμένες εθνικές εξετάσεις γλωσσομάθειας και στην εφαρμογή του ευρωπαϊκού δείκτη γλωσσών στον ελληνικό χώρο, ως επιμορφώτρια και συγγραφέας διδακτικού υλικού σε προγράμματα ενδοσχολικής επιμόρφωσης του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ καθώς και ως επιστημονική συνεργάτιδα στο πρόγραμμα Erasmus KA2 SOPRA.
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα: | Η Κονιδάρη Βικτωρία είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aix-Marseille I από το 2008 με θέμα τη διαχείριση ποιότητας σχολικών μονάδων. Ολοκλήρωσε τη Μεταδιδακτορική της διατριβή πάνω στην ανθρωπογεωγραφία της εκπαιδευτικής μειονεξίας και τη διάχυση εκπαιδευτικής πολιτικής με υποτροφία Marie Sklodowska Curie χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα (τίτλος ερευνητικού προγράμματος: Re–mapping, αριθμός προγράμματος 750405, http://remapping.upatras.gr). Η Κονιδάρη Βικτωρία διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης, είτε από τη θέση του εκπαιδευτικού είτε από τη θέση στελέχους ως διευθύντρια σχολικής μονάδας. Αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο διδάσκει τα μαθήματα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Ανθρωπογεωγραφία Εκπαιδευτικών Μονάδων στο τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής εργασίας (ΤΕΠΕΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο εργάζεται ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο διαδοχικά στα μεταπτυχιακά προγράμματα που αφορούν στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας, στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και στην εκπαίδευση ενηλίκων από το 2008 ως σήμερα. Επίσης, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA-HEP του τμήματος ΤΕΠΕΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, διδάσκει: Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα και Ιστορία της Γνώσης. Τέλος, έχει εργασθεί ως επιμορφώτρια, επιστημονικός συνεργάτης και συγγραφέας θεμάτων σε ερευνητικά προγράμματα ΕΣΠΑ και Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ του Α.Π.Θ. που αφορούσαν στις διαβαθμισμένες εθνικές εξετάσεις γλωσσομάθειας και στην εφαρμογή του ευρωπαϊκού δείκτη γλωσσών στον ελληνικό χώρο, ως επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα ενδοσχολικής επιμόρφωσης του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ καθώς και ως επιστημονική συνεργάτης στο πρόγραμμα Erasmus KA2 SOPRA. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σπουδές: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Βαθμίδα – Γνωστικό Αντικείμενο: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επιστημονικά – Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Διδακτική Εμπειρία: | Πανεπιστημιο πατρων, τμημα επιστημων της αγωγης και κοινωνικης εργασιασ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Πανεπιστήμιο Πατρών, Πελοποννήσου και Αιγαίου. Διδασκαλία στο διαπανεπιστημιακό και διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα «ανώτατη εκπαίδευση: θεωρία και πρακτική, Ma-Hep».
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Επιβλέωη Διπλωματικών Εργασιών)
Επιμορφωτικά σεμινάρια σε συνεργασία με το κέντρο ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολιτικής (ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ).
1.1.6 Σχεδιασμός και Δημιουργία επιμορφωτικού υλικού σε συνεργασία με το κέντρο ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολιτικής (ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ).
1.1.7 Διδακτική Εμπειρία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
1.1.8 Διοικητική Εμπειρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κύριο Ερευνητικό Έργο: | Ερευνητική ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα
Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Erasmus + (KA201)Συγγραφή και οργάνωση του μεικτού ερευνητικού προγράμματος που μελετά την προ-κοινωνική συμπεριφορά εφήβων σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία). ERASMUS + SOPRA 2018-1-IT02-KA201-048401 Συμμετοχη σε επιστημονικά δίκτυα
|
Μεταπτυχιακό: | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
|
Προπτυχιακό | ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (3ο εξάμηνο επιλογής). ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (8ο εξάμηνο επιλογής). |
Διδασκαλία – Μαθήματα: |
2021
2021 |
Εργασίες σε διεθνή περιοδικά με κριτέςKonidari Victoria (2021). Dreams, maps, and time horizons: exploring hidden forms of student expulsion and disadvantage, Comparative Education, DOI: 10.1080/03050068.2021.1967590 Konidari Victoria (2021). Traductions et lieux de rencontre : Leçons tirées d’une étude de cas sur la gestion des crises. La Recherche En Education, n°24 (2021), pp.62-72. |
2021 | Victoria Konidari & Lelouda Samara (2021). Handling a professional crisis: the in-betweens of individual and institutional resilience in the case of Greek public secondary education teachers, PRACTICE, DOI: https://doi.org/10.1080/25783858.2021.1968278
|
2020 | Konidari Victoria, (2020). Time, Dwelling and Educational Disadvantage. Education Inquiry. DOI: https://doi.org/10.1080/20004508.2020.1784531
|
2019 | Konidari Victoria, (2019). Semiotic knowledge brokering: An additional language for understanding policy convergence in the European Education Policy Space. Academia, Number 16-17, pp. 112-144. ISSN, 2241-1402. https://doi.org/10.26220/aca.3174
|
2019 | Konidari, V. and Benetton, M. (2019). Adolescents’ perceptions of future planning in Italy, France and Greece: dimensions of time and disadvantage. Studium Educationis, pp. 7-23, ISSN 2035-844X (on line) – DOI: 10.7346/SE-032019-01
|
2012 | Konidari Victoria, (2012). « Privatização da educação pública – necessidade incontestável ou fim de um mito? », Revista Educação em Foco –ISSN 1519-3322, 20, 145-17
|
2011 | Konidari Victoria, (2011). Education in a complex world. A political question to be answered. On the Horizon, 19 (2), 75-84.
|
2008 | Konidari V., Abernot, Y. (2008). The way classroom functions: another hidden curriculum to be explored. International Journal of Social Sciences, 3(1), 1-7.
|
2008 | Konidari Victoria, Abernot, Yvan. (2008). Teaching KM to secondary education teachers through an action research model. International Journal of Teaching and Learning Studies, 1 (3), 234-252.
|
2007 | Victoria Konidari and Yvan Abernot. (2007). Creation of a knowledge city in educational institutions: a model for promoting teachers’ collective capacity building. International Journal of Learning and Change, 2 (1), 51-69.
|
2007 | Konidari Victoria, Abernot, Yvan. (2007). The Change of Paradigm as Primer to Collective Capacity Building. International Journal of Learning and Change, 2 (3), 286-306.
|
2007 | Konidari Victoria and Abernot Yvan. (2007). The praxeology approach as primer for the implementation of KM in secondary education. International Journal of Knowledge and Learning, 3 (2/3), 245-265.
|
2006 | Victoria Konidari, Yvan Abernot. (2006). From TQM to learning organization: Another way for quality management in educational institutions. International Journal of Quality & Reliability Management, .23(1), 8-26.
|
2005 | Konidari Victoria. (2005). La conscience collective : condition sine qua none pour les équipes apprenantes. Évolutions Psychomotrices, 67, 36-42.
|
2005 | Victoria Konidari and Yvan Abernot (2005). Secondary Schools as Knowledge Managers: Conditions and Perspectives. The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management, 5(6), 217-226.
|
Μονογραφίες
2011 | Konidari, V. (2011). La question de qualité et la crise éducative. Éditions Universitaires Européennes (mars 2011). ISBN-10: 6131568545, ISBN-13: 978-6131568541.
|
2009 | Konidari, V. & Y. Abernot. (2009). “Les cités de connaissance. L’institution au coeur de la réussite scolaire”, Collection Savoir et Formation, Paris : L’Harmattan. ASIN: B0057WI4V8.
|
Εργασίες σε επιστημονικά συνέδρια με πρακτικά
2019 | Konidari, V. (2019). ‘Repositioning policy making: The clash between policy makers and the field’. In B. E. Stalder & C. Nagele (Eds.), Trends in vocational education and training research, Vol. II. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET) (pp. 232–240).
https://doi.org10.5281/zenodo.3371502 ECER, European Conference on Educational Research, 2019. Hamburg, 2-6/9/2019. |
2019 | Konidari V. (2019). ‘The missing element of ‘organic relation’ in current definitions of active citizenship. Evidence from the field’. First International Conference of the journal “Scuola Democratica”. University of Cagliari, 6-8/6/2019. Volume I, Politics, Citizenship, Diversity and Inclusion. http://www.scuolademocratica-conference.net/proceedings/
|
2013 | Stamelos, G. & Konidari, V. (2013). ‘La construction de la légitimité d’université comme enjeu social et politique’. Colloque international, Nantes (France), « Les questions vives en éducation et formation: regards croisés France-Canada », 5, 6 et 7 Juin 2013, pp.1-6.
|
2008 | Konidari, V. (2008). ‘L’enseignement du FLE par le théâtre. Un cheminement différent vers une approche holistique de l’enseignement/apprentissage’. Congrès International : Année Européenne du dialogue interculturel : communiquer avec les langues cultures, Α.Π.Θ. pp. 310-320.
|
2006 | Konidari, V. (2006). ‘Systems of Schools’ Quality Control by transforming schools into learning organisations’. 7th annual conference on methodologies and educational programmes , 8-10/4 2005, University of Patras, Patra. |
Ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια χωρίς πρακτικά
2019 | Konidari, V. ‘Semiotic analysis of students’ imaginative geographies: A new direction to tackle educational disadvantage’. Tartu School of Semiotics International Conference, organized by the Institute of Philosophy and Semiotics, University of Tartu in collaboration with the Estonian Semiotics Association, 17-20/8/2019.
|