Πληροφορίες

Όνομα: Δημήτριος Βαθμίδα: ΕΔΙΠ
Επώνυμο: Ζησιμόπουλος Γνωστικό Αντικείμενο:
Email: dzis@upatras.gr Ώρες Συνεργασίας: Δευτέρα 12.00-14.00 και Τετάρτη 10.00 - 12.00
Τηλέφωνο: 2610 969744 Google Scholar:
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:
Σπουδές:
  • 2006: Δίπλωμα Διδακτορικών Σπουδών Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

  • 2004: Δίπλωμα Μετεκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής, Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΠΤΔΕ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

  • 2003: Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Κατεύθυνση : Ειδική αγωγή

 

  • 2000: Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

  • 1988: Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λαμίας.

 

Βαθμίδα – Γνωστικό Αντικείμενο:

Εργαστηριακό Διδακτικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.ΔΙ.Π)

Επιστημονικά – Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
  • Συμπεριληπτική εκπαίδευση
  • Διδακτική μεθοδολογία για την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Διδακτική Εμπειρία:
  • 1989-1991: Εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης σε ελληνικά σχολεία στοΣίδνεϊ Αυστραλίας
  • 1993-1995: Εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης στην ιδιωτική εκπαίδευση
  • 1998-2011: Εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης στη δημόσια εκπαίδευση
  • 2012 -2018: Σχολικός Σύμβουλος 6ης περιφέρειας Δ.Ε. Αιτ/νίας
  • 2018 – 2023: Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας

 

  • 2007: Διδάσκων στο Μαράσλειο Διδασκαλείο ΠΤΔΕ, Πανεπιστημίου Αθηνών
  • 2007-2011: Διδάσκων στο Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Πατρών
  • 2016 – 2022: Διδάσκων ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στο εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»
  • 2018 – : Προσωπικός Σύμβουλος Πρακτικής Άσκησης (ΠΣΠΑ) στο Κοινό Π.Μ.Σ.«Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας

 

  • Επιμορφωτής σε σεμινάρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής των Πανεπιστημίων Πατρών και Αθηνών και  του Ε.Κ.Δ.Δ.Α..
Κύριο Ερευνητικό Έργο:
  • Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα για την εκπόνηση της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης του προγράμματος «D.291: Ενσωμάτωση της β΄ γενιάς μεταναστών στην ελληνική κοινωνία» που χρηματοδοτήθηκε από τον Ε.Ε.Τ.Α.Α.Α.Ε. με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον κ. Δημ. Βεργίδη για το χρονικό διάστημα από 15.03.2011 έως 30.06.2011. Φορέας υλοποίησης: ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών.

 

  •  Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα «D.286: Εξωτερική Αξιολόγηση του προγράμματος “Εισαγωγική επιμόρφωση για νεοδιόριστους και προσλαμβανόμενους ως αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σχολικού έτους 2010-2011”» που χρηματοδοτήθηκε από τον ΟΕΠΕΚ με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον κ. Δημ. Βεργίδη. Φορέας υλοποίησης: ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών.
Μεταπτυχιακό:
Προπτυχιακό
Διδασκαλία – Μαθήματα:
  • Zisimopoulos D. & Galanaki E. (2009). Academic Intrinsic Motivation and PerceivedAcademic Competence in Greek Elementary Students With and Without LearningDisabilities, Learning Disabilities Research & Practice, 24(1), 33-43. ISSN 0938-8992.

 

  •  Zisimopoulos, D. (2010). Enhancing Multiplication Performance in Students withModerate Intellectual Disabilities Using Pegword Mnemonics Paired with a PictureFading Technique, Journal of Behavioral Education, 19(2), 117-133. ISSN 1053-0819.

 

  •  Sigafoos, J., Kagohara D., Meer van der L., Green A. V., O’Reilly F. M., Lancioni G. E.Lang R., Rispoli M., & Zisimopoulos D. (2011). Communication assessment forindividuals with Rett syndrome: A systematic review, Research in Autism SpectrumDisorders, 5, 692–700, ISSN 1750-9467.

 

  • Zisimopoulos, D., Sifagoοs, J. & Koutromanos G. (2011). Using video prompting and constant time delay procedure to teach an Internet search basic skill to students with intellectual disabilities. Education and Training in Developmental Disabilities, Education and Training in Developmental Disabilities 46(2), 238-250.

 

2024-03-30T19:50:59+03:0029 Σεπτεμβρίου 2023|