ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λειτουργία Εμβολιαστικών Κέντρων στο Πανεπιστήμιο Πατρών – Δηλώσεις με ηλεκτρονικό μήνυμα έως την 15η Οκτωβρίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΥΠΟΥ |
Πάτρα, 8.10.2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λειτουργία Εμβολιαστικών Κέντρων στο Πανεπιστήμιο Πατρών – Δηλώσεις με ηλεκτρονικό μήνυμα έως την 15η Οκτωβρίου
Εμβολιαστικά κέντρα θα λειτουργήσουν στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ειδικότερα τα Εμβολιαστικά Κέντρα θα λειτουργούν:
- στο Ρίο (Πανεπιστημιούπολη Ρίου – Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας – Κτήριο Α’ – Ισόγειο)
- στο Κουκούλι (Πανεπιστημιούπολη Κουκούλι – Φοιτητική Εστία)
- στο Μεσολόγγι (Πανεπιστημιούπολη Μεσολογγίου, κτίριο Κ10)
Όσα από τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, όλων των κατηγοριών, Μόνιμο, Έκτακτο Διδακτικό και Τεχνικό Προσωπικό, Διοικητικό Προσωπικό (Μόνιμοι, ΙΔΑΧ, ΙΔΟΧ), Συμβασιούχοι, Ερευνητές κ.α. και βεβαίως οι Φοιτητές που επιθυμούν να εμβολιαστούν, θα πρέπει να το δηλώσουν με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος μέχρι και την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021. Περισσότερες πληροφορίες: https://www.upatras.gr/leitourgia-emvoliastikon-kentron-sto-panepistimio-patron/
Λειτουργία Πλατφόρμας «edupass.gov.gr»
Από τις 05.10.2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα «edupass.gov.gr» μέσω της οποίας πραγματοποιείται η ηλεκτρονική επιβεβαίωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, σχετικά με το επιτρεπτό της φυσικής παρουσίας προσώπων σε εκπαιδευτικές δομές, μεταξύ των οποίων και το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας
- οι φοιτητές/τριες,
- το τακτικό και έκτακτο διδακτικό προσωπικό και οι επιστημονικοί συνεργάτες που παρέχουν διδακτικό έργο,
- κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσίασε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων των Α.Ε.Ι.
πρέπει να εισέλθουν στην πλατφόρμα για να δηλώσουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους του Ιδρύματος.
Μέσω της πλατφόρμας τα Τμήματα του Πανεπιστημίου ενημερώνονται για τις αιτήσεις που τα αφορούν και τα αποτελέσματα του ελέγχου της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα φυσικής παρουσίας των αιτούντων. Το Πανεπιστήμιο δεν λαμβάνει ειδικότερες πληροφορίες σχετικά με την υγεία του αιτούντος προσώπου (εμβολιασμένος, νοσήσας, υποβληθείς σε διαγνωστικό έλεγχο). Παρακαλούνται όλοι οι συμμετέχοντες με φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική διαδικασία να ολοκληρώσουν το συντομότερο δυνατό τη διαδικασία δήλωσης στην πλατφόρμα, η οποία είναι διαθέσιμη στο https://edupass.gov.gr/. Η είσοδος σε αυτή γίνεται με χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων είτε της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) είτε των συστημάτων ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) των πιστωτικών ιδρυμάτων.
Σημειώνεται ότι οι φοιτητές/τριες οφείλουν να έχουν μαζί τους το απαιτούμενο πιστοποιητικό και έγγραφο ταυτοποίησής τους κατά την παραμονή τους στους χώρους του Ιδρύματος.
Ολοκλήρωση της Ηλεκτρονικής εγγραφής των πρωτοετών 2021-2022 στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών από 5-12 /10/2021
Οι νεοεισαχθέντες φοιτητές καλούνται μετά την εγγραφή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, να εισέλθουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, για την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής τους, από την Τρίτη 5 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2021.
Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής. H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, για την αποφυγή της δια ζώσης συνεργασίας των φοιτητών με τις Γραμματείες των Τμημάτων εισαγωγής τους. Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα στέλνονται στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνεται μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία του Τμήματός τους.
Οι φοιτητές θα παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά, τα πιστοποιητικά εγγραφής μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των στοιχείων τους από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα. Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στον ηλεκτρονικό Οδικό Χάρτη Νεοεισαχθέντων Φοιτητών, στο σύνδεσμο: εδώ
Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να επικοινωνούν τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-997737, 2610-962632, 2610-962635 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 05.10.2021 έως και 12.10.2021.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ιστότοπος: https://www.upatras.gr/
Facebook Page: https://www.facebook.com/upatras/
Twitter account: https://twitter.com/upatras
Instagram account: https://www.instagram.com/upatras/
YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCnrADx55JNX5T9wNGWHbAPg/
Virtual Career Day με την εταιρεία Citrix στις 14 Οκτωβρίου 2021
Την Πέμπτη 14-10-2021 από τις 11:00 μέχρι τις 15:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί Virtual Career Day με την εταιρεία Citrix. Η δράση συνδιοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Πατρών και συντονίζεται από το Τμήμα Απασχόλησης, Σταδιοδρομίας και Διασύνδεσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Έρευνας. Η εκδήλωση απευθύνεται σε φοιτητές και αποφοίτους, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους τομείς δραστηριότητας της Citrix, αλλά και τις δυνατότητες επαγγελματικής τους αποκατάστασης και εξέλιξης στην εταιρεία. Η Citrix προσφέρει θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης, θέσεις πρακτικής άσκησης μέσω ΕΣΠΑ ενώ παρέχει και θέσεις έμμισθης τρίμηνης πρακτικής άσκησης (Citrix Summer Internship). Στελέχη της εταιρείας θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο που μπορεί να κάνει ένα βιογραφικό σημείωμα να ξεχωρίζει. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση επί τεχνικών θεμάτων με βασικό άξονα την καινοτομία και συγκεκριμένα τι είναι καινοτομία, πόσα είδη καινοτομίας υπάρχουν, πώς μπορεί κανείς να καινοτομήσει, γιατί η καινοτομία είναι αναγκαία σε μια επιχείρηση. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι διαθέσιμο εδώ Εγγραφείτε στο https://tinyurl.com/yxgdm9rr για να λάβετε το σύνδεσμο συμμετοχής.
Τρείς ψηφιακές εκδηλώσεις υποδοχής πρωτοετών στη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Τρεις ψηφιακές εκδηλώσεις υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών οργανώνει η ΒΚΠ τον μήνα Οκτώβριο στο πλαίσιο των οποίων θα παρουσιαστεί -σύντομα και περιεκτικά- ο τρόπος λειτουργίας της. Οι εκδηλώσεις υποδοχής θα γίνουν μέσα από την πλατφόρμα Zoom στις 18 (Δευτέρα), 20 (Τετάρτη) και 22 (Παρασκευή) Οκτωβρίου 2021, στις 12:00 μ.μ., και είναι απαραίτητη η εγγραφή μέσα από τη σχετική φόρμα. Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν ο τρόπος έκδοσης κάρτας μέλους, ο κανονισμός για την κυκλοφορία υλικού, οι συλλογές της Βιβλιοθήκης και η ειδική λειτουργία της σε συνθήκες κορωνοϊού. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήσεις, ενώ σε κάθε μία από αυτές τις εκδηλώσεις θα υπάρξει κλήρωση για μια τσάντα με δώρα από τη Βιβλιοθήκη. Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Zoom μέσα από τον ιδρυματικό τους λογαριασμό. Αναλυτικές πληροφορίες για το Zoom υπάρχουν στον δικτυακό τόπο του UPnet, των Τμημάτων που παρέχουν το σύνολο των υπηρεσιών τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε σχετικό έγγραφο της Κοινωνικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών, Άτομα με Αναπηρίες μπορούν να ενημερώνονται για τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του Zoom. Περισσότερα: https://library.upatras.gr/news/incomingstudents21
Υγειονομικό Πρωτόκολλο COVID-19 και ορισμός υπευθύνων για την εφαρμογή του
Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Πατρών, στην υπ’ αριθ. 192/29.9.2021 έκτακτη συνεδρίασή της, αποφάσισε ομόφωνα τον ορισμό των υπεύθυνων διαχείρισης COVID-19 και των αναπληρωτών τους, ως υπεύθυνων για την ορθή και ενιαία εφαρμογή του σχετικού Πρωτοκόλλου διαχείρισης πιθανά ύποπτου ή επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19.
- Έγκριση πρωτοκόλλου διαχείρισης πιθανά ύποπτου ή επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 [pdf]
- Ορισμός υπεύθυνων διαχείρισης COVID-19 και των αναπληρωτών τους [pdf]
- Υγειονομικό Πρωτόκολλο για COVID-19 (Σεπτέμβριος 2021) [pdf]
- Υγειονομικό Πρωτόκολλο (αναλυτική μορφή) [pdf]
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για τη δημοσίευση δράσεων, εκδηλώσεων, διακρίσεων κλπ. του τμήματος ή της υπηρεσίας σας στα Δελτία Τύπου του Πανεπιστημίου Πατρών,
μπορείτε να αποστέλλετε σχετικό ενημερωτικό υλικό στο Γραφείο Επικοινωνίας Τύπου (e-mail: press@upatras.gr)
Από το Γραφείο Επικοινωνίας Τύπου