Πληροφορίες
Όνομα: | Ελένη | Βαθμίδα: | Αποχωρήσαντες |
Επώνυμο: | Καρατζιά - Σταυλιώτη | Γνωστικό Αντικείμενο: | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση |
Email: | elkara@upatras.gr | Ώρες Συνεργασίας: | |
Τηλέφωνο: | 2610 997731 | Google Scholar: |
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα: | Η Ελένη Καρατζιά- Σταυλιώτη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει υπηρετήσει ως δασκάλα σε δημοτικά σχολεία, ως Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ως Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Δημοτικής Εκπαίδευσης) και ως Αναπληρώτρια Πρόεδρος του Τμήματος Ποιότητας της Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
Σπουδές: | -1997: Διδακτορικό Δίπλωμα από το Τμήμα Πολιτικών και Οικονομικών Σπουδών της Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου της Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (PhD from the Department of Policy Studies, Institute of Education, University of London). Ο τίτλος της διατριβής είναι: ‘Η διαμόρφωση του ελληνικού πολιτισμικού κεφαλαίου και η αξιολόγηση της επίδοσης στις εξετάσεις ανώτερου επιπέδου στα Νέα Ελληνικά των μαθητών στα Ελληνικά Παροικιακά Σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας: Mια ανάλυση Κόστους-Αποτελεσματικότητας’ (A-level performance and the development of Greek culture in the Greek Supplementary Schools of London: A cost-Effectiveness Analysis). |
Βαθμίδα – Γνωστικό Αντικείμενο: | Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών |
Επιστημονικά – Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: | |
Διδακτική Εμπειρία: | |
Κύριο Ερευνητικό Έργο: | Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στο ΠΤΔΕ. Συμμετοχή στην ερευνητική ομάδα του προγράμματος που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση «Η κοινωνική ένταξη και ο κοινωνικός αποκλεισμός και η εκπαιδευτική διακυβέρνηση στις χώρες της Ε.Ε.» (Επιστημονικός υπεύθυνος: καθηγητής κ. Ανδρέας Καζαμίας). 1998-1999. |
Μεταπτυχιακό: | |
Προπτυχιακό | |
Διδασκαλία – Μαθήματα: |
Pupil Assessment in a Historical Perspective: Contribution to the Contemporary Debate
Τύπος : Κεφάλαια σε ελληνικούς και ξένους συλλογικούς τόμους.
Συγγραφείς: Karatzia-Stavlioti, E.
Στο: D. Mattheou (ed.), Changing Educational Landscapes, topographies and scenarios: a comparative perspective
Χρονολογία έκδοσης: 2010
Δημοσιεύτηκε: Dordecht
Full text:978-90-481-8534-4_Karatzia_PDF.pdf
Εκδοτικός οίκος: Springer
Αξιολόγηση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης υπό το πρίσμα του Βιοπαιδαγωγισμού
Τύπος : Δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων
Συγγραφείς: Καρατζιά-Σταυλιώτη, Ε.
Στο: ΙΓ΄ Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος με θέμα : «Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια: Ελληνική Πραγματικότητα και Διεθνής Εμπειρία
Full text:CREATIVITY ASS 2009.pdf
Education and economic development: evaluations and ideologies
Τύπος : Κεφάλαια σε ελληνικούς και ξένους συλλογικούς τόμους.
Συγγραφείς: Karatzia-Stavlioti, E. and H.Lambropoulos
Στο: A.Kazamias and R.Cowen (eds), International handbook of Comparative Education
Χρονολογία έκδοσης: 2009
Δημοσιεύτηκε: London
Full text:KARATZIA LAMBROPOULOS 2009 I-H-COM-ED SPRINGER.pdf
Εκδοτικός οίκος: Springer
Biopedagogism: A New Theory for Learning
Τύπος : Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές
Συγγραφείς: Alahiotis, S. N., and E. Karatzia–Stavlioti.
Στο: The International Journal of Learning, 15 (3), σσ . 323-330
Full text:ALAHIOTIS KARATZIA BIOPEDAGOGISM2008.pdf
Effective curriculum design and cross-curricularity: Analysis of the new curriculum design of the Hellenic Pedagogical Institute
Τύπος : Scientific refereed journals
Συγγραφείς: S.N Alahiotis and Karatzia-Stavlioti E.
Στο: Pedagogy, Culture & Society
Χρονολογία έκδοσης: 2006
Full text:ALAHIOTIS KARATZIA PEDAGOGY2006.pdf