Πληροφορίες

Όνομα: Βικτωρία Βαθμίδα: ΕΔΙΠ
Επώνυμο: Κονιδάρη Γνωστικό Αντικείμενο: Γνωστικό αντικείμενο: Αρχές οργάνωσης, διοίκησης και ηγεσίας εκπαιδευτικών οργανισμών: ανθρωπογεωγραφία, ανθεκτικότητα, διαχείριση γνώσης (ΦΕΚ 1620,τ. Β, 21 /4/ 2021).
Email: vickonidari@upatras.gr Ώρες Συνεργασίας: Δευτέρα 15:00-17:00 Τετάρτη 15:00-17:00
Τηλέφωνο: 2610969781 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=DyOjYqgAAAAJ&hl=en

Η Κονιδάρη Βικτωρία είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aix-Marseille I από το 2008 με θέμα τη διαχείριση ποιότητας σχολικών μονάδων. Ολοκλήρωσε τη Μεταδιδακτορική της διατριβή πάνω στην ανθρωπογεωγραφία της εκπαιδευτικής μειονεξίας και τη διάχυση εκπαιδευτικής πολιτικής με υποτροφία Marie Sklodowska Curie χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα (τίτλος ερευνητικού προγράμματος: Remapping, αριθμός προγράμματος 750405, http://remapping.upatras.gr).

Η Κονιδάρη Βικτωρία διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης, είτε από τη θέση του εκπαιδευτικού είτε από τη θέση στελέχους ως διευθύντρια σχολικής μονάδας. Αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο διδάσκει τα μαθήματα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Ανθρωπογεωγραφία Εκπαιδευτικών Μονάδων στο τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής εργασίας (ΤΕΠΕΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο εργάζεται ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο διαδοχικά στα μεταπτυχιακά προγράμματα που αφορούν στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας, στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και στην εκπαίδευση ενηλίκων από το 2008 ως σήμερα. Επίσης, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA-HEP του τμήματος ΤΕΠΕΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, διδάσκει: Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα και Ιστορία της Γνώσης.

Τέλος, έχει εργασθεί ως επιμορφώτρια, επιστημονική συνεργάτιδα και συγγραφέας θεμάτων σε ερευνητικά προγράμματα ΕΣΠΑ και Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ του Α.Π.Θ. που αφορούσαν στις διαβαθμισμένες εθνικές εξετάσεις γλωσσομάθειας και στην εφαρμογή του ευρωπαϊκού δείκτη γλωσσών στον ελληνικό χώρο, ως επιμορφώτρια και συγγραφέας διδακτικού υλικού σε προγράμματα ενδοσχολικής επιμόρφωσης του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ καθώς και ως επιστημονική συνεργάτιδα στο πρόγραμμα Erasmus KA2 SOPRA.

 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:

Η Κονιδάρη Βικτωρία είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aix-Marseille I από το 2008 με θέμα τη διαχείριση ποιότητας σχολικών μονάδων. Ολοκλήρωσε τη Μεταδιδακτορική της διατριβή πάνω στην ανθρωπογεωγραφία της εκπαιδευτικής μειονεξίας και τη διάχυση εκπαιδευτικής πολιτικής με υποτροφία Marie Sklodowska Curie χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα (τίτλος ερευνητικού προγράμματος: Remapping, αριθμός προγράμματος 750405, http://remapping.upatras.gr).

Η Κονιδάρη Βικτωρία διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον χώρο της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης, είτε από τη θέση του εκπαιδευτικού είτε από τη θέση στελέχους ως διευθύντρια σχολικής μονάδας. Αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε προπτυχιακό επίπεδο διδάσκει τα μαθήματα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης και Ανθρωπογεωγραφία Εκπαιδευτικών Μονάδων στο τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής εργασίας (ΤΕΠΕΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο εργάζεται ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο διαδοχικά στα μεταπτυχιακά προγράμματα που αφορούν στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας, στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και στην εκπαίδευση ενηλίκων από το 2008 ως σήμερα. Επίσης, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA-HEP του τμήματος ΤΕΠΕΚΕ του Πανεπιστημίου Πατρών, διδάσκει: Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα και Ιστορία της Γνώσης.

Τέλος, έχει εργασθεί ως επιμορφώτρια, επιστημονικός συνεργάτης και συγγραφέας θεμάτων σε ερευνητικά προγράμματα ΕΣΠΑ και Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ του Α.Π.Θ. που αφορούσαν στις διαβαθμισμένες εθνικές εξετάσεις γλωσσομάθειας και στην εφαρμογή του ευρωπαϊκού δείκτη γλωσσών στον ελληνικό χώρο, ως επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα ενδοσχολικής επιμόρφωσης του ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ καθώς και ως επιστημονική συνεργάτης στο πρόγραμμα Erasmus KA2 SOPRA.

Σπουδές:
1/9/2017-30/8/2019 Μεταδιδακτορική έρευνα

 

Υποτροφία Marie Sklodowska Curie, χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Τμήμα Φιλοσοφίας, Κοινωνιολογίας, Παιδαγωγικής και Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας (FISPPA), Πανεπιστήμιο της Πάντοβα, Ιταλία.

 

Τίτλος «Tackling early school leaving and low school performance through working with students’ representational spaces. The case of 15 years old students in France, Italy and Greece».

http://remapping.upatras.gr/

2008, Διδακτορικό Δίπλωμα                                                                          

Πανεπιστήμιο Προβηγκίας, Aix-Marseille I, Τμήμα Επιστημών της εκπαίδευσης, Aix en Provence (Γαλλία).

 

Τίτλος:   «Πολιτείες της γνώσης. Σύστημα διαχείρισης ποιότητας εκπαιδευτικών οργανισμών».

2004, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα                                                                    

Πανεπιστήμιο Προβηγκίας, Aix-Marseille I, Τμήμα Επιστημών της εκπαίδευσης, Aix en Provence (Γαλλία).

 

Τίτλος:   «Συστήματα εκμάθησης και συστήματα αξιολόγησης».

2005, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα                                                                    

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ΕΑΠ, Πάτρα, Ελλάδα.

Τίτλος:   «Διδακτική της Γαλλικής Γλώσσας».

1997, Πτυχίο

Πτυχίο Γαλλικής και Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Φιλοσοφική Σχολή. Greece.

Βαθμίδα – Γνωστικό Αντικείμενο:
Επιστημονικά – Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
Διδακτική Εμπειρία:

Πανεπιστημιο πατρων, τμημα επιστημων της αγωγης και κοινωνικης εργασιασ

2019 Εργαστήριο Κοινωνικής έρευνας (χειμερινό εξάμηνο)

 

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

20192020 ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ ΕΑΠ

Ηλεκτρονικό Τμήμα στην Θεματική ενότητα ΕΚΕ  53

Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων/Εκπαιδευτική Ηγεσία

20162017 ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ ΕΑΠ

Δια ζώσης Τμήμα στην Θεματική ενότητα ΓΑΛ 64

Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας

Πανεπιστήμιο Πατρών, Πελοποννήσου και Αιγαίου. Διδασκαλία στο διαπανεπιστημιακό και διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα «ανώτατη εκπαίδευση: θεωρία και πρακτική, Ma-Hep».

2019- Διδασκαλία στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: (χειμερινό εξάμηνο)

1) Μέθοδοι ποιοτικής έρευνας .

2) Ιστορία της γνώσης

 

20162017 Διδασκαλία στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

 

1) Συγγραφή ερευνητικής πρότασης, στο πλαίσιο της ενότητας Μεθοδολογία Έρευνας.

2) Διεθνοποίηση της έρευνας: Ευρωπαϊκά προγράμματα, ερευνητικά δίκτυα, διεπιστημονικές συνεργασίας, στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας: «Ευρωπαϊκή Διάσταση της Ανώτατης Εκπαίδευσης».

 

c)  Δια βίου μάθηση – Εναλλακτικές και ευέλικτες μαθησιακές διαδρομές, στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας:  «Εισαγωγή στην Δια βίου Μάθηση και στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση».

                                                                                                            

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Επιβλέωη Διπλωματικών Εργασιών)

2019-2020 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στην θεματική ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων».
2016-2017 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στις θεματικές ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» και ΓΑΛ 64 «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση».
2015-2016 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στις θεματικές ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» και ΓΑΛ 64 «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση».
2014-2015 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στις θεματικές ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» και ΓΑΛ 64 «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση».
2013-2014 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στις θεματικές ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» και ΓΑΛ 64 «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση».
2010-2011 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Σπουδές στην Εκπαίδευση και στην θεματική ενότητα ΕΚΠ 62 «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων».
2009-2010 Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών στο πρόγραμμα σπουδών Διδακτική της Γαλλικής Γλώσσας και στις Θεματικές Ενότητες ΓΑΛ 64 και ΓΑΛ 61.

 Επιμορφωτικά σεμινάρια σε συνεργασία με το κέντρο ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολιτικής (ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ).

 

2015-2016 Παρεμβάσεις σε σχολεία της α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Θεματικές περιοχές επιμόρφωσης: δημιουργία ομάδας, διαχείριση κρίσεων, θεωρία αποφάσεων, εισαγωγή αλλαγής και καινοτομίας.

1.1.6              Σχεδιασμός και Δημιουργία επιμορφωτικού υλικού  σε συνεργασία με το κέντρο ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολιτικής (ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ).

 

2015 Σχεδιασμός και δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού στις ακόλουθες θεματικές περιοχές επιμόρφωσης: δημιουργία ομάδας, διαχείριση κρίσεων, θεωρία αποφάσεων, εισαγωγή αλλαγής και καινοτομίας.

1.1.7              Διδακτική Εμπειρία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

2015-2017 Εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας
1989-2011, Εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας

1.1.8              Διοικητική Εμπειρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

2011-2015, Διευθύντρια σχολικής μονάδας.
Κύριο Ερευνητικό Έργο:

Ερευνητική Δραστηριότητα

Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα

2012-2013 Πρόγραμμα ΕΣΠΑ (86667:2.13): “Δια ζώσης και εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών γαλλικής γλώσσας». Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την δια βίου μάθηση (ELLP).

 

2010-2013 Πρόγραμμα ΕΣΠΑ (86666: 2.12): “Διαμορφωμένα, διαβαθμισμένα και προσαρμοστικά εργαλεία μέτρησης στην γαλλική γλώσσα». Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την δια βίου μάθηση (ELLP).

 

2007-2008 Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (MIS:111004, κωδικός: 82688): “Αξιολόγηση και πιστοποίηση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών». Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την δια βίου μάθηση (ELLP).

Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Erasmus + (KA201)

Συγγραφή και οργάνωση του μεικτού  ερευνητικού προγράμματος που μελετά την προ-κοινωνική συμπεριφορά εφήβων σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία).

ERASMUS + SOPRA 2018-1-IT02-KA201-048401

Συμμετοχη σε επιστημονικά δίκτυα

  1. Διεθνές Δίκτυο Σημειωτικής για τον Χώρο και τον Χρόνο (AISE+T).
  2. Συμμετοχή στο διαπανεπιστημιακό δίκτυο «Πολιτική Ανώτατης Εκπαίδευσης» (HepNet).
Μεταπτυχιακό:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

 

Προπτυχιακό

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (3ο εξάμηνο επιλογής).

ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (8ο εξάμηνο επιλογής).

Διδασκαλία – Μαθήματα:

 

 

2021

 

 

2021

Εργασίες σε διεθνή περιοδικά με κριτές

Konidari Victoria (2021).  Dreams, maps, and time horizons: exploring hidden forms of student expulsion and disadvantage, Comparative Education, DOI: 10.1080/03050068.2021.1967590

Konidari Victoria (2021). Traductions et lieux de rencontre : Leçons tirées d’une étude de cas sur la gestion des crises. La Recherche En Education, n°24 (2021), pp.62-72.

2021 Victoria Konidari & Lelouda Samara (2021). Handling a professional crisis: the in-betweens of individual and institutional resilience in the case of Greek public secondary education teachers, PRACTICE, DOI: https://doi.org/10.1080/25783858.2021.1968278

 

2020 Konidari Victoria, (2020). Time, Dwelling and Educational Disadvantage. Education Inquiry. DOI: https://doi.org/10.1080/20004508.2020.1784531

 

2019 Konidari Victoria, (2019). Semiotic knowledge brokering: An additional language for understanding policy convergence in the European Education Policy Space. Academia, Number 16-17, pp. 112-144. ISSN, 2241-1402. https://doi.org/10.26220/aca.3174

 

2019 Konidari, V. and Benetton, M. (2019). Adolescents’ perceptions of future planning in Italy, France and Greece: dimensions of time and disadvantage. Studium Educationis, pp. 7-23,  ISSN 2035-844X (on line) – DOI: 10.7346/SE-032019-01

 

2012 Konidari Victoria, (2012).  « Privatização da educação pública – necessidade incontestável ou fim de um mito? », Revista Educação em Foco –ISSN 1519-3322, 20, 145-17

 

2011 Konidari Victoria, (2011). Education in a complex world. A political question to be answered. On the Horizon, 19 (2), 75-84.

 

2008 Konidari V., Abernot, Y. (2008).  The way classroom functions: another hidden curriculum to be explored. International Journal of Social Sciences, 3(1), 1-7.

 

2008 Konidari Victoria, Abernot, Yvan. (2008). Teaching KM to secondary education teachers through an action research model.  International Journal of Teaching and Learning Studies, 1 (3), 234-252.

 

2007 Victoria Konidari and Yvan Abernot. (2007). Creation of a knowledge city in educational institutions: a model for promoting teachers’ collective capacity building.  International Journal of Learning and Change, 2 (1), 51-69.

 

2007 Konidari Victoria, Abernot, Yvan. (2007). The Change of Paradigm as Primer to Collective Capacity Building. International Journal of Learning and Change, 2 (3), 286-306.

 

2007 Konidari Victoria and Abernot Yvan. (2007). The praxeology approach as primer for the implementation of KM in secondary education. International Journal of Knowledge and Learning, 3 (2/3), 245-265.

 

2006 Victoria Konidari, Yvan Abernot. (2006). From TQM to learning organization: Another way for quality management in educational institutions. International Journal of Quality & Reliability Management, .23(1), 8-26.

 

2005 Konidari Victoria. (2005). La conscience collective : condition sine qua none pour les équipes apprenantes.  Évolutions Psychomotrices, 67, 36-42.

 

2005 Victoria Konidari and Yvan Abernot (2005). Secondary Schools as Knowledge Managers: Conditions and Perspectives. The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management, 5(6), 217-226.

 

Μονογραφίες

 

2011 Konidari, V. (2011). La question de qualité et la crise éducative. Éditions Universitaires Européennes (mars 2011). ISBN-10: 6131568545, ISBN-13: 978-6131568541.

 

2009 Konidari, V. & Y. Abernot. (2009). “Les cités de connaissance. L’institution au coeur de la réussite scolaire”, Collection Savoir et Formation, Paris : L’Harmattan. ASIN: B0057WI4V8.

 

Εργασίες σε επιστημονικά συνέδρια με πρακτικά

 

2019 Konidari, V. (2019). ‘Repositioning policy making: The clash between policy makers and the field’. In B. E. Stalder & C. Nagele (Eds.), Trends in vocational education and training research, Vol. II. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET) (pp. 232–240).

https://doi.org10.5281/zenodo.3371502 ECER, European Conference on Educational Research, 2019. Hamburg, 2-6/9/2019.

2019 Konidari V. (2019). ‘The missing element of ‘organic relation’ in current definitions of active citizenship. Evidence from the field’. First International Conference of the journal “Scuola Democratica”. University of Cagliari,  6-8/6/2019. Volume I, Politics, Citizenship, Diversity and Inclusion. http://www.scuolademocratica-conference.net/proceedings/

 

2013 Stamelos, G. & Konidari, V. (2013). ‘La construction de la légitimité d’université comme enjeu social et politique’. Colloque international, Nantes (France), « Les questions vives en éducation et formation: regards croisés France-Canada », 5, 6 et 7 Juin 2013, pp.1-6.

 

2008 Konidari, V. (2008). ‘L’enseignement du FLE par le théâtre. Un cheminement différent vers une approche holistique de l’enseignement/apprentissage’. Congrès International : Année Européenne du dialogue interculturel : communiquer avec les langues cultures, Α.Π.Θ. pp. 310-320.

 

2006 Konidari, V. (2006). ‘Systems of Schools’ Quality Control by transforming schools into learning organisations’. 7th annual conference on methodologies and educational programmes , 8-10/4 2005, University of Patras, Patra.

Ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια χωρίς πρακτικά

 

2019 Konidari, V. ‘Semiotic analysis of students’ imaginative geographies: A new direction to tackle educational disadvantage’. Tartu School of Semiotics International Conference, organized by the Institute of Philosophy and Semiotics, University of Tartu in collaboration with the Estonian Semiotics Association, 17-20/8/2019.

 

2021-11-17T14:26:19+03:00